Ramowy rozkład dnia
Podstawa Programowa realizowana jest w godzinach 07:00 - 17:30
Dzieci młodsze
7.00 - 8.30 schodzenie się dzieci, zabawy swobodne w kącikach tematycznych według zainteresowań i inwencji dzieci, indywidualna realizacja działań edukacyjnych, zabawa ruchowa lub zabawy przy muzyce, czynności porządkowe i zabiegi higieniczne.
8.30 - 9.00 śniadanie – kształcenie nawyków estetycznych, kulturalnego i samodzielnego spożywania posiłków.
9.00 - 10.00 zajęcia wychowawczo-dydaktyczne realizowane według wybranego programu wychowania przedszkolnego, wyzwalające aktywność dziecka w różnych sferach rozwojowych, zabawy dowolne dzieci.
10.00 - 10.15 drugie śniadanie.
10.15 - 12.00 zabawy swobodne i zorganizowane w sali lub w ogrodzie – gry i zabawy ruchowe, obserwacje przyrodnicze, spacery, wycieczki; czynności samoobsługowe i zabiegi higieniczne.
12.00 - 12.30 obiad – kształcenie nawyków estetycznego, kulturalnego i samodzielnego spożywania posiłków.
12.30 - 14.30 odpoczynek poobiedni, słuchanie opowiadań, bajek, muzyki, czynności samoobsługowe i zabiegi higieniczne, udział w zajęciach edukacyjnych.
14.30 - 15.00 podwieczorek.
15.00 - 17.30 praca indywidualna, zabawy dowolne według zainteresowań dzieci.
Dzieci starsze
7.00 - 8.30 schodzenie się dzieci, zabawy swobodne w kącikach tematycznych według zainteresowań i inwencji dzieci, indywidualna realizacja działań edukacyjnych, zabawa ruchowa lub zabawy przy muzyce, czynności porządkowe i zabiegi higieniczne.
8.30 - 9.00 śniadanie – kształcenie nawyków estetycznych, kulturalnego i samodzielnego spożywania posiłków.
9.00 - 10.00 zajęcia wychowawczo-dydaktyczne realizowane według wybranego programu wychowania przedszkolnego, wyzwalające aktywność dziecka w różnych sferach rozwojowych, zabawy dowolne dzieci, ćwiczenia ogólnorozwojowe.
10.00 - 10.15 drugie śniadanie.
10.15 - 12.00 zabawy swobodne i zorganizowane w sali lub w ogrodzie – gry i zabawy ruchowe; obserwacje przyrodnicze, spacery, wycieczki, prace porządkowe w ogrodzie czynności samoobsługowe i zabiegi higieniczne.
12.00 - 12.30 obiad – kształcenie nawyków estetycznego, kulturalnego i samodzielnego spożywania posiłków.
12.30 - 14.30 zajęcia indywidualne – praca z dziećmi o szczególnych potrzebach edukacyjnych, rozwijanie zainteresowań i zdolności, udział w zajęciach edukacyjnych słuchanie opowiadań, bajek, muzyki, czynności samoobsługowe i zabiegi higieniczne .
14.30 - 15.00 podwieczorek.
15.00 - 17.30 praca indywidualna, zabawy dowolne według zainteresowań dzieci.